Apa Itu E Kasih

Tentang Apa itu E Kasih, eKasih merupakan sistem pangkalan data bersepadu isi rumah miskin yang mewujudkan di peringkat nasional yang bertujuan untuk membantu merancang, melaksana dan memantau program kemiskinan. Sistem ini dijadikan rujukan oleh Kementerian/Agensi terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam program pembasmian kemiskinan.

Sistem e-Kasih adalah sistem pangkalan data untuk keluarga miskin dan miskin teruk yang diwujudkan di peringkat nasional untuk membantu merancang, memantau, dan juga melaksanakan program kemiskinan.

Semoga informasi ini dapat membantu Anda .
eKasih merupakan sistem pangkalan data bersepadu isi rumah miskin yang mewujudkan di peringkat nasional yang bertujuan untuk membantu merancang, melaksana dan memantau program kemiskinan. Sistem ini dijadikan rujukan oleh Kementerian/Agensi terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam program pembasmian kemiskinan. Sistem ini memudahkan pihak kerajaan untuk mengenal pasti isi rumah miskin dan memberikan bantuan kepada mereka yang layak. Sistem eKasih ialah satu sistem pengkalan data keluarga miskin yang diwujudkan di peringkat nasional bagi membantu merancang, melaksana dan memantau program kemiskinan.

Saya harap ini membantu.

Video lebih jelas dari Apa Itu E Kasih

Diatas ialah isu perihal Apa Itu E Kasih, yang mana hal itu tengah viral dikala ini di dunia maya ataupun media lainya. sebagai penambah wawasan anda untuk lebih mengetahui seputar berbagai wawasan baru yang ada kini, langsung simpan alamat tautan web ini agar kedepan nya anda bisa menemukan dengan gampang topik lain yang berharap anda ketahui. Tentang Apa itu E Kasih, eKasih merupakan sistem pangkalan data bersepadu isi rumah miskin yang hal ini yaitu info terkini yang kapabel kami hadirkan untuk anda, kami harap anda puas dengan isu yang telah kami sediakan. terima kasih.

Baca Juga  Hanimun Itu Apa

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *