Dea Maisarah Meninggal Kenapa

Info Tentang Dea Maisarah Meninggal Kenapa, Pilih pertanyaan yang sejenis dengan ketertarikan Anda seperti Dea Maisarah Meninggal Kenapa. Baiklah, saya akan membantu Anda menulis blog tentang Dea Maisarah Meninggal Kenapa. Berdasarkan Bangun perjalanan pengetahuan Anda dan rasakan kegembiraan belajar yang mendalam. Dengan berbagi informasi dan pengetahuan, Anda dapat membantu pemahaman orang lain. Pelajari petunjuk dari para ahli dan tingkatkan diri Anda. Dapatkan wawasan baru dan tingkatkan pengetahuan Anda untuk hidup yang lebih kaya dan memuaskan.

Sekilas video dari Dea Maisarah Meninggal Kenapa

Baiklah, saya akan membantu Anda menulis blog tentang Dea Maisarah Meninggal Kenapa. Berdasarkan informasi yang saya temukan, Dea Maisarah meninggal di sebuah rumah sakit di Klang, Malaysia. Ayah Dea mengatakan jika putrinya meninggal setelah mendapat tindakan dari pihak rumah sakit. Namun, kematian Dea Maisarah pun menuai pertanyaan dan kejanggalan. Bapa Dea Maisarah cerita situasi di hospital, arwah meronta dan diikat… Masih terngiang-ngiang rayuan anak – “Tolong lepaskan saya” .

Saya harap informasi ini dapat membantu Anda .
Dea Maisarah adalah seorang anak perempuan berusia 10 tahun yang meninggal dunia ketika mendapatkan rawatan di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) di Klang pada Ahad lalu. Bapa kepada arwah kanak-kanak berusia 10 tahun yang dikenali sebagai Bada Hussin tampil menjelaskan kronologi mengenai apa yang berlaku pada hari kejadian. Dalam rakaman video di TikTok @daddy_syifaaa, Bada berkata dia pada mulanya menerima panggilan telefon dari isterinya mengenai keadaan kesihatan Dea yang sedikit merudum. Setelah tiba di HTAR, Bada membuat pembayaran di kaunter lalu menunggu anaknya untuk dirawat sekitar 40 hingga 45 minit sebelum dibawa ke zon kanak-kanak. Setelah itu, pihak hospital terus meletakkan anaknya di atas katil bagi memberikan rawatan susulan apabila melihat tahap oksigen menurun. Kemudian, pihak hospital terus meletakkan anaknya di atas katil bagi memberikan rawatan susulan apabila melihat tahap oksigen menurun. Masa itu mereka ada juga berikan alat bantuan pernafasan, selepas itu mereka cuba ambil darah. Anak saya ni fobia sikit dengan jarum. Maklumlah masa kecil selalu kena cucuk sebab penyakit kuning. \Akibatnya dia meronta-ronta. Dia pun diikat. Sudahlah diikat, dia diserkap lagi, dipegang lagi semata-mata untuk mendapatkan darah. Anak saya meronta-ronta dan meminta tolong daripada saya, ayah tolong lepaskan saya. Akibatnya dia meronta-ronta macam tu. Dia pun diikat. Sudahlah diikat, dia diserkap lagi, dipegang lagi semata-mata untuk mendapatkan darah.

Baca Juga  Kenapa Air Laut Masin

Semoga informasi ini membantu.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *