Prn 6 Negeri Kenapa

Berikut info Tentang Prn 6 Negeri Kenapa, Pilah pertanyaan yang sesuai dengan bakat Anda seperti Prn 6 Negeri Kenapa. Tentang PRN 6 Negeri Kenapa, Pilihan Raya Negeri (PRN) 2023 akan diadakan di enam negeri di Mulai perjalanan pengetahuan Anda dan rasakan kegembiraan belajar yang mendalam. Dengan berbagi informasi dan pengetahuan, Anda dapat membantu pemahaman orang lain. Pelajari saran dari para ahli dan tingkatkan diri Anda. Dapatkan wawasan baru dan perluas pengetahuan Anda untuk hidup yang lebih kaya dan memuaskan.

Sekilas video dari Prn 6 Negeri Kenapa

Tentang PRN 6 Negeri Kenapa, Pilihan Raya Negeri (PRN) 2023 akan diadakan di enam negeri di Malaysia, yaitu Selangor, Negeri Sembilan, Pulau Pinang, Kelantan, Kedah dan Terengganu . Enam buah negeri tersebut telah mengikut kerajaan pusat untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) serentak setelah Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU15) pada November 2022 yang lalu.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah mengumumkan tarikh-tarikh penting melibatkan Pilihan Raya Negeri (PRN) untuk 6 negeri tersebut. PRN akan diadakan pada 12 Agustus 2023.

Baca Juga  Kenapa Anwar Dipenjara

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *