Apa Itu Malaysia Madani

Tentang Malaysia Madani, Malaysia Madani adalah dasar kepemimpinan negara yang diusulkan oleh Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia ke-10. Dasar ini bertujuan untuk mencapai keharmonian masyarakat majmuk, pembangunan mampan dan tadbir urus baik. Dasar ini berasaskan enam tonggak dasar iaitu Kemampanan, Kesejahteraan, Daya Cipta, Hormat, Keyakiman dan Ihsan. Malaysia Madani merupakan panduan dan ikhtiar secara bersepadu dan holistik sebagai dasar pentadbiran yang lebih manusiawi.

Saya akan membantu Anda membuat blog tentang Apa Itu Malaysia Madani .

Apakah Anda sudah memahami apa itu Malaysia Madani? Apakah Anda ingin saya membantu Anda dengan informasi tambahan atau referensi untuk ?
Malaysia Madani adalah dasar kepemimpinan negara yang diusulkan oleh Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia ke-10. Dasar ini bertujuan untuk mencapai keharmonian masyarakat majmuk, pembangunan mampan dan tadbir urus baik. Dasar ini berasaskan enam tonggak dasar iaitu Kemampanan, Kesejahteraan, Daya Cipta, Hormat, Keyakiman dan Ihsan. Malaysia Madani merupakan panduan dan ikhtiar secara bersepadu dan holistik sebagai dasar pentadbiran yang lebih manusiawi.

Saya harap ini membantu.

Video terkait dengan Apa Itu Malaysia Madani

Diatas adalah informasi seputar Apa Itu Malaysia Madani, yang mana hal itu sedang viral waktu ini di dunia maya maupun sarana lainya. sebagai penambah wawasan kamu untuk lebih memahami tentang bermacam wawasan baru yang tersedia sekarang, segera simpan alamat link web site ini agar kedepan nya anda bisa menemukan bersama dengan mudah topik lain yang dambakan anda ketahui. Tentang Malaysia Madani, Malaysia Madani adalah dasar kepemimpinan negara yang diusulkan oleh Anwar perihal ini merupakan informasi teranyar yang bisa kita hadirkan untuk anda, kami harap anda suka bersama dengan Info yang sudah kami sediakan. terima kasih

Baca Juga  Apa Itu Legalisir

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *